Programe de contabilitate, salarii şi evidenţă de stocuri. Descarcă şi foloseşte gratuit cele mai utilizate programe de contabilitate din România.

Achiziţie licenţe

Cum obţin acces la asistenţă şi actualizări?


Paşi de urmat pentru obţinerea unei licenţe pentru asistenţă şi actualizări

  1. Se completează formularul pentru persoane fizice sau persoane juridice (după caz).
  2. Se plăteşte contravaloarea licenţei folosind datele din factura proformă generată.

După confirmarea efectuării plăţii, în maxim 24 ore, veţi avea acces la contul de utilizator, de unde veţi putea activa programul şi descărca factura.
Vezi aici condiţiile licenţei
Vezi aici politica de confidentialitate

Atenţie!
Asistenţa se va desfăşura numai cu persoana de contact şi va fi acordată telefonic, la numerele publicate pe domeniul www.sagasoft.ro, şi prin email pe adresa
Pentru fiecare client, va fi comunicată o parolă care va fi folosită pentru accesul, pe site, la descărcarea actualizărilor programelor.
De asemenea, parola va fi comunicată la solicitarea asistenţei, prin comunicare directă, dacă se foloseşte telefonul şi în subiectul mesajului, dacă se foloseşte emailul.

O licenţă de asistenţă şi actualizări poate fi achiziţionată/reînnoită numai pentru o perioada de 1 an.