Programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri.
Descarca si foloseste gratuit cele mai utilizate
programe de contabilitate din Romania.

Autentificare nereusita. Incearca din nou!

ACTUALIZARI - SAGA B

ver 3.0.229

din
  • 1. La "Situatie clienti", in pagina care cuprinde facturile si incasarile, s-a introdus un buton numit "Extras de cont" care permite tiparirea extrasului de cont aferent clientului curent.
    2. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o optiune numita "Imagine", care permite inserarea unei imagini cu sigla firmei in antetul facturii.
    3. S-a modificat modul de calcul al contributie pentru sanatate pentru salariatii neplatitori de impozit pe venit, cf. Ordinului nr. 903 din 19/11/2007. Modificarea se aplica odata cu statul din decembrie 2007. Pentru cazurile in care salariatii neplatitori de impozit (de ex. persoane cu handicap, programatori), au venituri impozabile din alte activitati nu se plateste contributia pentru sanatate aferenta salariatului. In acest sens, s-au introdus la panoul "Detalii" optiuni pentru a nu se calcula contributia de sanatate.
    4. La "Situatie aprovizionari", "Situatie vanzari" si "Fisa articolului", s-a introdus suport pentru filtrare dupa grupe de articole contabile, planuri, capitole si articole bugetare, in cazul in care se lucreaza cu acestea.
    5. La operatiunile care provoaca o descarcare de gestiune (consumuri, vazari, etc.), acum, se preia automat planul, capitolul si articolul bugetar aferent intrarii corespunzatoare.

ver 3.0.227

din
  • 1. La ecranele de tiparire s-a introdus un buton nou numit "Prompt", care afiseaza un ecran cu parametrii imprimantelor, acestia putand fi modificati. Optiunea permite un control mai bun al procesului de tiparire.
    2. La "Imobilizari" s-au adaugat doua butoane noi numite "Receptie" si "Casare" care permit tiparirea proceselor verbale aferente receptiei, respectiv casarii. Butonul "Casare" apare numai daca este completata data casarii.
    3. (Stocuri) La toate ecranele de operare cu articole (intrari, iesiri, bonuri de consum, productie), acum, se poate opera cu ajutorul cititorului de coduri de bare. Optiunea este functionala in cazul in care in ecranul "Articole" sunt completate codurile de bare aferente. Pentru a adauga un articol cu ajutorul cititorului de cod de bare, se selecteaza tabelul in care se face adaugarea si se scaneaza codul de bare. Astfel, se adauga automat o noua pozitie cu articolul scanat. Daca articolul exista deja, adaugarea nu se va mai produce si se va selecta pozitia existenta.

ver 3.0.226

din
  • Contabilitate:
    1. S-a actualizat declaratia pentru sanatate.
    2. La ecranele "Situatie furnizori" / "Situatie clienti", paginile cu facturile si platile/incasarile au fost cumulate pentru o vizualizare mai exacta a celor din urma. De asemenea, in ecranul "Reglare avansuri/stornari" s-a introdus un nou buton care permite reglarea automata pentru toti tertii. Reglarea automata functioneaza numai in cazul in care factura este achitata integral, printr-un singur document de plata.
    3. La ecranele "Export date" si "Import date" s-a introdus suport pentru transferul bonurilor de consum si a proceselor verbale de dare in folosinta a obiectelor de inventar.

    Stocuri:
    4. La "Operatii speciale" s-au introdus trei coloane noi - Nr. int., Cont corespondent si Explicatie. Astfel, acum se poate alege contul corespondent pentru incarcarile/descarcarile de gestiune din acest ecran. De asemenea, operatia poate fi tiparita.

ver 3.0.225

din
  • 1. S-a imbunatatit modul de operare cu obiectele de inventar. Astfel, in ecranul "Dare in folosinta ob. inv." s-a mai adaugat o pagina numita "Casari", care permite introducerea proceselor verbale de casare pentru obiectele de inventar date in folosinta. In acelasi ecran, se poate alege salariatul care primeste in folosinta obiectele de inventar. In "Tipuri de articole", pentru obiectele de inventar, la "Cont articol" trebuie trecut "3031", iar la "Cheltuieli" trebuie trecut contul "3032". Casarea va genera nota contabila 603=3032.
    2. S-a introdus o noua situatie numita "Situatie obiecte de inventar". Aceasta permite controlul exact al obiectelor de inventar intrare, date in folosinta sau casate, pe gestiuni si pe salariati. De asemenea, se pot filtra obiectele de inventar intrate si date/nedate in folosinta si/sau casate/necasate.
    3. La tiparirea Registrului Jurnal sa introdus o coloana cu articolul bugetar.
    4. La "Concedii medicale", generarea calculul indemnizatiilor zilnice aferente concediilor medicale, acum, ia in calcul si lunile in care salariatul a fost in concediu medical, conform normelor.
    5. La declaratia 390 privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri s-a actualizat tiparirea anexei.

ver 3.0.224

din
  • 1. S-a actualizat declaratia 100. Acum se poate opta pentru plata in conturile unice al obligatiilor fiscale si al contributiilor salariale bifand optiunea corespunzatoare din declaratie. In cazul in care s-a optat pentru plata in cont unic, OP-ul generat va contine suma cumulata si contul corespondent.
    2. S-a actualizat formatul tiparit al declaratiei pentru sanatate cf. ordinului CNAS 617/13.08.2007.

ver 3.0.222

din
  • 1. S-a actualizat declaratia CCI.
    2. In ecranul "Intretinere BD", pagina "General", s-a introdus o noua optiune, numita "Afiseaza firmele pe ecranul principal pentru selectie rapida", care face sa apara toate institutiile introduse in program pe ecranul de baza, pentru a putea interschimba mai usor intre acestea. Schimbarea institutiei se efectueaza cu click pe denumirea de pe ecran. Aceasta functioneaza si in cazul in care este un ecran deschis, acesta schimbadu-si automat datele cu cele ale institutiei alese.
    3. La tiparirea din statul de salarii s-a adaugat o noua optiune numita "Tiparire selectiva", care permite tiparirea statelor si/sau a fluturasilor numai pentru anumiti salariati.

ver 3.0.221

din
  • 1. S-a actualizat declaratia pentru somaj.
    2. S-a actualizat declaratia pentru CAS.
    3. La declaratia pentru sanatate s-a introdus un buton numit "Contract asig. soc. de sanatate..." care permite tiparirea contractului cu Casa de Sanatate. In prealabil, trebuie completate datele casei de sanatate (aderesa, telefon si nume presedinte). Tiparirea cuprinde trei rapoarte succesive cu contractul si cele doua anexe.
    4. La "Configurare societati", in pagina "Setari diverse", s-au introdus doua optiuni pentru inregistrarea articolelor contabile aferente stocurilor. Cea cu eticheta "Inregistreaza cu data la care s-a efectuat operatia" indica programului sa inregistreze articolele contabile cu data documentului corespunzator, nu cu ultima zi a lunii. Optiunea "Inregistreaza si transferurile intre gestiuni" indica programului sa inregistreze in contabilitate si transferurile dintre gestiuni. Bifarea celor doua optiuni, permite o verificare mai usoara a operatiunilor cu stocuri din contabilitate si situatia stocurilor.
    5. S-a introdus suport pentru generarea fisierului cu salariile platite pe card pentru BRD.
    6. La "Situatie aprovizionari", "Situatie intrari" si "Situatie consumuri" s-au introdus coloane cu articolul bugetar, planul bugetar si capitolul bugetar.

ver 3.0.220

din
  • 1. S-a actualizat declaratia 300. De asemenea, s-a imbunatatit modul de generare al acesteia in sensul ca, acum, se alege luna si anul pentru care se genereaza declaratia, iar datele raman salvate.
    2. S-a modificat radical modul de introducere al facturilor aferente avizelor de expeditie. Acestea se introduc ca facturile obisnuite, urmand a se asocia avizele de expeditie corespunzatoare cu butonul "Asociere avize>>". In ecranul care apare, trebuie completata/selectata cantitatea facturata.
    3. S-a introdus declaratia 394. Aceasta apare in pagina "Declaratia 394" din ecranul "Jurnale de cumparari / vânzari".
    La apasarea butonului "Actualizare date", programul preia toate documentele din jurnalele de cupararari si vanzari, existente in semestrul selectat. Coloana "Preluat" indica programului sa preia documentele in declaratie, daca este bifata. In cazul in care documentele nu contin TVA, acestea au implicit coloana "Preluat" nebifata.
    La intocmirea declaratie trebuie avute in vedere urmatoarele:
    a. Apasarea butonului "Actualizare date" reface declaratia anuland modificarile facute manual.
    b. Codurile fiscale invalide apar marcate cu rosu. Acestea trebuie corectate. Corectia se poate face direct in declaratie, listele de furnizori si clienti actualizandu-se automat cu codul fiscal corect.
    c. Pot exista facturi introduse fara TVA care, de fapt, au fost emise cu TVA (de ex. facturi cu articole protocol). Desi normele nu sunt clare, dat fiind scopul aceste declaratii (de verificare si control al facturilor ale personelor inregistrate in scopuri de TVA), consideram ca trebuie modificate sumele cu valoarea si TVA-ul din facturi, in declaratie.
    d. In cadrul declaratiei exista mai multe butoane pentru controlul selectarii coloanei "Preluat". Cu acestea, se pot deselecta automat terti care nu contin prefixul "RO" la codul fiscal(butonul "R") sau tertii persoane fizice (butonul "O").
    e. Declaratia inregistrata pe discheta este reprocesata, astfel incat sa contina sumele cumulate conform cerintelor. In program, aceasta apare detaliata pentru un control mai bun.
    f. Declaratia se depune numai de catre institutiile platitoare de TVA.
    g. Exista suport pentru verificarea automata tertilor cu privirea la inregistrarea in scopuri de TVA. Operatia se poate efectua numai daca exista o legatura activa la internet si este instalat "SOAP Toolkit 3.0". Acesta se poate prelua de la urmatoarea adresa: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=C943C0DD-CEEC-4088-9753-86F052EC8450&displaylang=en
    4. S-au introdus listari suplimentare la situatia stocurilor.