Programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri.
Descarca si foloseste gratuit cele mai utilizate
programe de contabilitate din Romania.

Autentificare nereusita. Incearca din nou!

ACTUALIZARI - SAGA B

ver 3.0.248

din
  • 1. S-a actualizat declaratia 100.
    2. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
    3. In declaratia de sanatate s-a introdus o noua categorie de asigurat ("Scutit de la plata contributiei") necesara pentru salariatii aflati in somaj tehnic. De asemenea, acum se poate modifica procentul acordat pentru perioada de somaj tehnic in statul de salarii, panoul "Detalii".
    4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.

ver 3.0.247

din
  • 1. S-a actualizat raportul "Propunere de angajare" cf. Ordin nr. 547///20.03.2009.
    2. La ecranul "Import date", s-a adaugat un nou sistem de import de date, direct din arhive generate din program, din ecranul "Intretinere BD". Acest sistem permite importul oricaror inregistrari existente, pentru o perioada, acestea putand fi bifate dupa selectarea arhivei. De asemenea, in cazul in care apar inregistrari duplicate la nivelul codurilor de furnizori, clienti sau articole, programul le muta automat pe coduri noi.
    3. In cazul in care este selectata o inregistrare, daca se apasa butonul "INS", sa va afisa o lisa a operatiunilor de adaugare, modificare, validare si devalidare aferente inregistrarii curente. Facilitatea functioneaza pentru inregistrarile recente, introduse de la versiunea 3.0.328 si poate fi folosita numai de utilizatorul "ADMIN".
    4. La ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri in care se pot introduce zilele de somaj tehnic. Zilele de somaj tehnic din primele 3 luni, pentru care nu se platesc contributiile, se vor introduce in primul camp.
    5. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.
    6. La ecranul "Intretinere BD", s-a introdus o noua pagina numita "Modificare coduri", care contine in plus posibilitatea modificarii codurilor de articole si gestiuni.

ver 3.0.246

din
  • 1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
    2. La ecranul de afisare al balantei, in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care permite afisarea fisei de cont, pentru contul selectat din balanta.
    3. La ecranul "Fise conturi", in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o sageata circulara si afiseaza inregistrarea pozitiei curente din fisa, in ecranul "Articole contabile". Daca pozitia curenta din fisa a fost generata din ecranele "Intrari", "Iesiri" sau "State", se vor afisa inregistrarile primare, direct in aceste ecrane.
    4. S-a actualizat declaratia CAS.
    5. S-a actualizat declaratia 102.

ver 3.0.245

din
  • 1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
    2. S-a actualizat declaratia CAS.
    3. La "Situatie stocuri", deasupra tabelului cu date, s-a adaugat un buton care deschide fisa articolului curent.

ver 3.0.244

din
  • 1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
    2. S-a actualizat declaratia 102.
    3. La ecranul "Comenzi" s-a introdus suport pentru administrarea comenzilor pentru furnizori. In acest sens, a aparut colona "Tip", care contine doua optiuni, "Intrare" si "Iesire". Comenzile pentru furnizori se pot importa in intrari.
    4. S-au extins posibilitatile de filtrare la "Situatie aprovizionari" si "Situatie vanzari".
    5. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.

ver 3.0.243

din
  • 1. La "Registrul CFP" s-a introdus posibilitatea adaugarii de pozitii suplimentare.
    2. In ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse" s-au introdus doua optiuni noi numite "Afisez numai articolele cu rulaj pe gestiunea selectata", respectiv "Nu permit validarea când stocul devine negativ". Prima face ca la momentul introducerii iesirilor din gestiune, in lista de articole pentru selectie, sa apara numai pozitiile cu operatiuni pe gestiunea aleasa. A doua nu permite validarea iesirilor care duc la stoc negativ. Optiunile sunt active numai pentru partea de stocuri.
    3. S-au actualizat fisele fiscale pentru salariati.
    4. La "Salariati", in partea superioara a ecranului, s-a introdus un buton numit "Adeverinta...", care permite tiparirea de adeverinte de venit pentru salariatul selectat. In ecranul care apare la click pe acest buton, se pot completa/modifica titlul, textul si/sau scopul adeverintei.
    5. S-au actualizat contributiile salariale.

ver 3.0.242

din
  • 1. In meniul "Situatii - Listari", s-a introdus o noua optiune numita "Registru CFP", care genereaza Registrul privind operatiunile prezentate la viza de control financiar preventiv. Datele se preiau din propuneri, angajamente si ordonantati, iar campurile "Data rest." si "Observatii" pot fi completate manual. Informatiile introduse in aceste campuri se memoreaza.
    2. In meniul "Ajutor", s-a introdus o optiune noua numita "Memento" care permite setarea unor notificari, cu privire la diferite termene, pentru sarcini de efectuat. De exemplu, daca se doreste introducerea unei atentionari cu privire la depunerea declaratiei CAS, se adauga explicatia, termenul si numarul de zilele de avertizare. Notificarea devine activa in functie de numarul de zile de avertizare completate si va fi vizibila pe ecran daca se da click pe eticheta "Alerte". Programul permite configurarea unor alete permanente, cele aferente decalratiilor uzuale fiind predefinite. Daca doriti sa le faceti active, trebuie bifata optiunea "Activa" la nivelul acestora.
    3. In meniul "Diverse", s-a introdus o optiune numita "Normare", care permite introducerea si calculul realizarilor pe baza de norme, pentru salariati. Din acelasi ecran se pot tipari situatii cumulate pe norme sau salariati. Datele introduse in acest ecran nu produc efecte in statul de salarii.

ver 3.0.241

din
  • 1. In ecranul numit "Utilizatori", in partea dreapta-sus, s-a introdus un buton numit "Jurnal operatii", care permite vizualizarea listei operatiilor de adaugare, modificare, stergere, validare si devalidare aferenta utilizatorului curent, precum si data/ora la care au avut loc operatiile.
    2. La campurile cu selectie din lista s-a introdus o optiune de cautare suplimentara. Astfel, daca se introduce un sir de caractere si se apasa CTRL+ENTER, lista aferenta se deschide cu toate pozitiile existente care contin sirul de caractere dat. De exemplu, daca se introduce o factura si se doreste sa se identifice toti furnizorii care contin sirul de caractere 'ABC', se introduce acest sir si se apasa tasta CTRL+ENTER. Apoi, se poate alege furnizorul din lista filtrata.
    3. S-a actualizat declaratia CAS.