Programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri.
Descarca si foloseste gratuit cele mai utilizate
programe de contabilitate din Romania.

Autentificare nereusita. Incearca din nou!

ACTUALIZARI - SAGA C

ver 3.0.365

din
  • 1. S-a actualizat Declaratia 392.
    2. La generarea fiselor fiscale din ecranul "Salariati", in cazul in care sunt introduse doua pozitii pe acelasi CNP si acelasi tip, programul va cumula sumele aferente preluate din state.

ver 3.0.364

din
  • 1. S-a actualizat verificarea on-line a tertilor din ecranele "Furnizori", "Clienti" si Declaratia 394.
    2. S-au efectuat rectificari la declaratiile 101,205 si 094.
    3. S-a introdus posibilitatea generarii XML-ului pentru Declaratia 101 si s-a actualizat formatul XML-urilor pentru declaratiile 100,102 si 300.

ver 3.0.363

din
  • 1. In ecranul "Jurnal operatii", accesabil din ecranul "Utilizatori", s-a introdus buton numit "Raport activitate", care tipareste detaliile legate de operare in program, pentru utilizatorului curent.
    2. S-a modificat sistemul de activare al actualizarilor.
    3. S-a actualizat declaratia 101.
    4. La "Inchidere luna", pagina "Impozit pe profit", pentru luna "Decembrie", s-a introdus suport pentru calculul si deducerea din impozit a cheltuielilor cu sponsorizari. Contul folosit pentru aceste cheltuieli este setabil in ecranul "Configurare societati", pagina "Conturi automate".

ver 3.0.362

din
  • 1. La ecranul "Salariati", in cazul in care se lucreaza cu grupe de articole contabile (centre de profit), acum se poate opta pentru incadrarea unui salariat la mai multe grupe. In acest sens, dupa coloana "Grupa", s-a introdus un buton care permite aceasta repartizare, introducand procentul aferent fiecarei grupe. De asemenea, acum este posibila tiparirea statelor si a recapitulatiei dupa grupa de articole contabile.
    2. S-a introdus posibilitatea accesarii/vizializarii documentului primar din ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti", pagina cu facturile, cu butonul care are ca pictograma o sageata circulara. Aceeasi optiune exista si la ecranul "Fise articole".
    3. La ecranul "Intrari" s-a introdus posibilitatea selectarii agentului. Optiunea este utila in cazul in care se doreste afisarea situatiei furnizorilor sau a aprovizionarilor filtrata dupa agent. Agentul poate fi presetat si la ecranul "Furnizori", pentru preluarea automata in factura de intrare.
    4. S-a introdus optiunea de filtrare dupa grupa de articole contabile in ecranul "Situatii financiare".

ver 3.0.361

din
  • 1. S-a actualizat declaratia 102.
    2. La dispozitiile de plata/incasare, acum se memoreaza datele persoanei introduse.
    3. S-a imbunatatit sistemul de tiparire al bonurilor de casa. Acum se pot seta indicii aferenti cotelor de TVA, lucru ce permite tiparirea bonurilor ce contin cote de TVA diferite.

    Update 22.10.2010
    S-au efectuat rectificari la declaratiile 102 si somaj. La declaratia 102 s-a corectat contul bugetar pentru contributiile aferente contractelor civile.
    (detalii - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Aplicatii/11/decl2010/Versiuni22_10_2010.txt).
    La somaj s-a rectificat modul de calcul al numarului de inregistrari NI.
    (detalii - http://download2.anofm.ro/articole/declsom2010pf-versiunea-11-0-4)

ver 3.0.360

din
  • 1. Pentru contractele la care exista deductibilitati (de ex. contractele pentru drepturi de autor), in ecranul "State salarii", pagina pentru colaboratori, s-a introdus o coloana numai "Suma forfetara", care permite introducerea deductibilitatii, ce afecteaza calculul contributiilor pentru pensie si somaj.
    2. In partea superioara a tuturor ecranelor in care se introduc documente s-a adaugat butonul de filtrare, care permite filtrarea dupa data calendaristica si validate/nevalidate. In cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente devalidate, apasarea butonului "Validez" va provoca validarea tuturor documentelor filtrate. La fel, in cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente validate, apasarea butonului "Devalidez" va provoca devalidarea tuturor documentelor filtrate. Procedura este utila in cazurile in care se dorecte validarea/devalidarea mai multor documente concomitent.
    3. La ecranul de tiparire al iesirilor s-a introdus o noua pagina numita "Mai multe", care creeaza posibilitatea alegerii facturilor care vor fi tiparite dupa data calendaristica si/sau intervalul de numere. Pentru a activa aceasta optiune este necesar ca data de inceput sa fie completata.

ver 3.0.359

din
  • 1. La ecranul "Salariati", coloana "Tip" s-au introdus doua tipuri noi : "Contract drepturi autor" si "Contract de agent - 10%", utile pentru evidentierea exacta a acestor cazuri in declaratia 100 . De asemenea, acum se poate opta pentru calculul contributiilor angajatului la somaj si pensie si pentru contractele civile.
    2. S-au actualizat declaratiile pentru CAS si somaj cf. OUG 58/2010. In cazul declaratiei pentru CAS, in cazul in care exista contracte pentru drepturi de autor sau contracte civile pentru care se datoreaza CAS, este necesar sa se acceseze pagina "Anexa 1.2 / VERSO" din declaratie si sa se apese butonul "Genereaza declaratie pentru colaboratori cu contracte civile sau drepturi de autor".
    3. S-a refacut procedura de preluare automata a datelor clientilor si furnizorilor, in functie de codul fiscal, de la ecranele "Furnizori" si "Clienti", cu butonul "VIES".

ver 3.0.358

din
  • 1. S-a actualizat declaratia pentru somaj cf. prevederilor OUG 13/2010.
    2. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Tichete", care permite evidentierea tichetelor de masa, cadou, vacanta, cresa si tiparirea situatei acestora.
    3. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o noua optiune numita "Nu tiparim valorile". Aceasta optiune poate fi folosita pentru avize, in cazul in care se doreste ca, pe avizul tiparit, sa nu apara decat cantitatile, fara valori.