Actualizări - SAGA PS

Actualizări - SAGA PS

ver 3.0.202
19.10.2011
    1. S-a introdus suport pentru evidenta activitatii asociatiilor de proprietari (colectare indexuri, liste de intretinere si situatii specifice). Functionalitatea devine activa cu optiunea "Activeaza modulul pentru evidenta asociatiilor de locatari" din ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse"". Pentru detalii consultati manualul de utilizare.
    2. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari legate de cazuri particulare (de ex. firme cu filiale, persoane fizice, ambasade) si s-a introdus un buton pentru tiparirea Registrului Salariatilor.
    3. In ecranul "Salariati" s-a introdus posibilitatea preluarii datelor din fisiere XML sau RVS, de raportare al Registrului de Evidenta. Optiunea se poate folosi numai in cazul in care nu exista niciun salariat introdus (la preluarea firmei in program).
    4. Pentru gestiunile la care evidenta se tine cantitativ-valoric la pret de vânzare, in ecranul "Inventariere", apare o coloana noua numita "Pret vanzare". In cazul in care valoarea acesteia nu este nula, se preia in calcul pentru diferentele de inventar.
    5. La ecranele de operare cu detalii, daca se apasa tasta ALT inainte de a apasa butonul de copiere de la tabelul superior, la lipire, se va adauga tot documentul (inclusiv detaliile).
ver 3.0.201
16.08.2011
    1. S-a actualizat Registru de Evidenta al Salariatilor.
ver 3.0.200
21.07.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
ver 3.0.199
29.06.2011
    1. S-a imbunatatit sistemul de verificare al tertilor de la ecranele "Furnizori", "Clienti" si din cadrul declaratiei 394.
ver 3.0.198
21.06.2011
    1. S-au îmbunatatit ecranele "Situatie aprovizionari" si "Situatie vânzari" în sensul ca s-au introdus conditii suplimentare de filtrare.
ver 3.0.197
15.06.2011
    1. La ecranele "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus o noua coloana numita "Tip", in care se poate selecta tipul de articol. In cazul in care evidenta este global-valorica se va alege tipul "Marfuri".
    2. S-a introdus o nou optiune de meniu numita "Tipuri de articole/servicii" pentru configurarea acestor tipuri.
    3. S-a introdus sectiunea pentru evidenta stocurilor in sistem cantitativ-valoric. Aceasta este similara celei din programul SAGA C.
ver 3.0.196
08.05.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
ver 3.0.195
20.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 100.
    2. S-a actualizat Declaratia 112.
    3. S-a introdus posibilitatea generarii automate a formularului PDF in Declaratia 390, pentru situatiile in care se foloseste semnatura digitala.
    4. In meniul "Diverse" s-a introdus o noua optiune numita "Masini", care permite introducerea foilor de parcurs si controlul asigurarilor, reviziilor si rovignetelor.
ver 3.0.194
05.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
    2. S-a actualizat manualul de utilizare.
ver 3.0.193
15.03.2011
    1. In ecranul "Concedii medicale", s-a introdus un buton numit "Centralizator concedii medicale", care tipareste lista concediilor suportate din CCI ce trebuie depusa la casa de sanatate, in scopul restituirii sumelor reprezentand indemnizatii, cf. Ordin 130/18.02.2011. De asemenea, listarea concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca s-a mutat din ecranul cu Declaratia 112 in ecranul "Concedii medicale".
    2. La ecranele "Intrari-valuta", "Iesiri-valuta" si "Casa/Banca/Deconturi-valuta" s-a introdus o coloana noua numita "Moneda". In functie de acesta se poate prelua automat cursul valutar, daca exista o conexiune activa la internet si este bifata optiunea corespunzatoare din ecranul "Intretinere BD", pagina "General".
    3. S-a imbunatatit situatia furnizorilor/clientilor. Platile/incasarile s-au introdus pe aceeasi pagina cu facturile si s-a introdus o pagina noua numita "Scadentar" care permite identificarea facturilor scadente de un numar dat de zile, la o anumita data.