Programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri.
Descarca si foloseste gratuit cele mai utilizate
programe de contabilitate din Romania.

Autentificare nereusita. Incearca din nou!

ACTUALIZARI - SAGA PS

ver 3.0.174

din
  • 1. S-a actualizat declaratia 100.
    2. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
    3. S-a actualizat Declaratia 300 in sensul ca, acum, acesta se poate genera si pentru doua luni, in cazul in care, la un platitor de TVA trimestrial, apare o achizitie intracomunitara, cf OPANAF nr.1165.
    4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.

ver 3.0.173

din
  • 1. S-a actualizat declaratia CAS. Pentru cazurile in care exista angajati in somaj tehnic, cf. OUG.28/2009, trebuie generata o declaratie suplimentara pentru acestia. In acest sens, in pagina "anexa 1.2 / VERSO, s-a introdus un buton numit "Genereaza declaratie pentru salariatii aflati in somaj tehnic".
    2. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.

ver 3.0.172

din
  • 1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
    2. La ecranul "Iesiri", deasupra ecranului cu detaliile facturii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o imprimanta, ce permite tiparirea facturii proforme.

    Modificari din 05.03
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. S-a actualizat declaratia 102.

ver 3.0.171

din
  • 1. La ecranul "Declaratii / Inchidere an", s-a introdus o pagina noua pentru generarea declaratiei 392.
    2. S-a actualizat declaratia 100.

ver 3.0.170

din
  • 1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
    2. S-a actualizat declaratia CAS.
    3. S-au adus imbunatatiri ecranelor "Situatie clienti" si "Situatie furnizori".

ver 3.0.169

din
  • 1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
    2. S-a actualizat declaratia 102.
    3. La ecranul "Situatie clienti", in pagina aferenta facturilor, s-a introdus un buton pentru tiparirea extraselor de cont.
    4. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.

ver 3.0.168

din
  • 1. In meniul "Ajutor", s-a introdus o optiune noua numita "Memento" care permite setarea unor notificari, cu privire la diferite termene, pentru sarcini de efectuat. De exemplu, daca se doreste introducerea unei atentionari cu privire la depunerea declaratiei CAS, se adauga explicatia, termenul si numarul de zilele de avertizare. Notificarea devine activa in functie de numarul de zile de avertizare completate si va fi vizibila pe ecran daca se da click pe eticheta "Alerte". Programul permite configurarea unor alete permanente, cele aferente decalratiilor uzuale fiind predefinite. Daca doriti sa le faceti active, trebuie bifata optiunea "Activa" la nivelul acestora.
    2. In meniul "Diverse", s-a introdus o optiune numita "Normare", care permite introducerea si calculul realizarilor pe baza de norme, pentru salariati. Din acelasi ecran se pot tipari situatii cumulate pe norme sau salariati. Datele introduse in acest ecran nu produc efecte in statul de salarii.
    3. S-a actualizat declaratia 301.
    4. S-au actualizat fisele fiscale pentru salariati.
    5. La "Salariati", in partea superioara a ecranului, s-a introdus un buton numit "Adeverinta...", care permite tiparirea de adeverinte de venit pentru salariatul selectat. In ecranul care apare la click pe acest buton, se pot completa/modifica titlul, textul si/sau scopul adeverintei.
    6. In ecranul "Configurare societati", pagina "Diverse" s-a introdus o optiune numita "Activeaza modulul pentru evidenta cabinetelor de avocatura", care activeaza o optiune de meniu numita "Dosare". In ecranul aferent acestei optiuni se poate tine evidenta dosarelor clientilor (termne, obiecte, responsabili, calculatie pret).

ver 3.0.167

din
  • 1. In ecranul numit "Utilizatori", in partea dreapta-sus, s-a introdus un buton numit "Jurnal operatii", care permite vizualizarea listei operatiilor de adaugare, modificare, stergere, validare si devalidare aferenta utilizatorului curent, precum si data/ora la care au avut loc operatiile.
    2. La campurile cu selectie din lista s-a introdus o optiune de cautare suplimentara. Astfel, daca se introduce un sir de caractere si se apasa CTRL+ENTER, lista aferenta se deschide cu toate pozitiile existente care contin sirul de caractere dat. De exemplu, daca se introduce o factura si se doreste sa se identifice toti furnizorii care contin sirul de caractere 'ABC', se introduce acest sir si se apasa tasta CTRL+ENTER. Apoi, se poate alege furnizorul din lista filtrata.
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. In pagina "Configurare formular", din ecranul de tiparire al facturilor, s-a introdus o noua optiune numita "Tipareste date incasare", care face se se tipareasca in factura explicatiile cu privire la modul de incasare. Aceste explicatii apar numai in cazul in care, la factura, incasarea a fost inregistrata la momentul tiparirii.
    5. In cazul in care se tipareste o factura in valuta pentru un furnizor intern, acum, apar si valorile totale in RON.