Actualizări - SAGA PS

Actualizări - SAGA PS

ver 3.0.172
04.03.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
    2. La ecranul "Iesiri", deasupra ecranului cu detaliile facturii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o imprimanta, ce permite tiparirea facturii proforme.

    Modificari din 05.03
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. S-a actualizat declaratia 102.
ver 3.0.171
17.02.2009
    1. La ecranul "Declaratii / Inchidere an", s-a introdus o pagina noua pentru generarea declaratiei 392.
    2. S-a actualizat declaratia 100.
ver 3.0.170
30.01.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
    2. S-a actualizat declaratia CAS.
    3. S-au adus imbunatatiri ecranelor "Situatie clienti" si "Situatie furnizori".
ver 3.0.169
12.01.2009
    1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
    2. S-a actualizat declaratia 102.
    3. La ecranul "Situatie clienti", in pagina aferenta facturilor, s-a introdus un buton pentru tiparirea extraselor de cont.
    4. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.
ver 3.0.168
09.12.2008
    1. In meniul "Ajutor", s-a introdus o optiune noua numita "Memento" care permite setarea unor notificari, cu privire la diferite termene, pentru sarcini de efectuat. De exemplu, daca se doreste introducerea unei atentionari cu privire la depunerea declaratiei CAS, se adauga explicatia, termenul si numarul de zilele de avertizare. Notificarea devine activa in functie de numarul de zile de avertizare completate si va fi vizibila pe ecran daca se da click pe eticheta "Alerte". Programul permite configurarea unor alete permanente, cele aferente decalratiilor uzuale fiind predefinite. Daca doriti sa le faceti active, trebuie bifata optiunea "Activa" la nivelul acestora.
    2. In meniul "Diverse", s-a introdus o optiune numita "Normare", care permite introducerea si calculul realizarilor pe baza de norme, pentru salariati. Din acelasi ecran se pot tipari situatii cumulate pe norme sau salariati. Datele introduse in acest ecran nu produc efecte in statul de salarii.
    3. S-a actualizat declaratia 301.
    4. S-au actualizat fisele fiscale pentru salariati.
    5. La "Salariati", in partea superioara a ecranului, s-a introdus un buton numit "Adeverinta...", care permite tiparirea de adeverinte de venit pentru salariatul selectat. In ecranul care apare la click pe acest buton, se pot completa/modifica titlul, textul si/sau scopul adeverintei.
    6. In ecranul "Configurare societati", pagina "Diverse" s-a introdus o optiune numita "Activeaza modulul pentru evidenta cabinetelor de avocatura", care activeaza o optiune de meniu numita "Dosare". In ecranul aferent acestei optiuni se poate tine evidenta dosarelor clientilor (termne, obiecte, responsabili, calculatie pret).
ver 3.0.167
30.09.2008
    1. In ecranul numit "Utilizatori", in partea dreapta-sus, s-a introdus un buton numit "Jurnal operatii", care permite vizualizarea listei operatiilor de adaugare, modificare, stergere, validare si devalidare aferenta utilizatorului curent, precum si data/ora la care au avut loc operatiile.
    2. La campurile cu selectie din lista s-a introdus o optiune de cautare suplimentara. Astfel, daca se introduce un sir de caractere si se apasa CTRL+ENTER, lista aferenta se deschide cu toate pozitiile existente care contin sirul de caractere dat. De exemplu, daca se introduce o factura si se doreste sa se identifice toti furnizorii care contin sirul de caractere 'ABC', se introduce acest sir si se apasa tasta CTRL+ENTER. Apoi, se poate alege furnizorul din lista filtrata.
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. In pagina "Configurare formular", din ecranul de tiparire al facturilor, s-a introdus o noua optiune numita "Tipareste date incasare", care face se se tipareasca in factura explicatiile cu privire la modul de incasare. Aceste explicatii apar numai in cazul in care, la factura, incasarea a fost inregistrata la momentul tiparirii.
    5. In cazul in care se tipareste o factura in valuta pentru un furnizor intern, acum, apar si valorile totale in RON.
ver 3.0.166
21.08.2008
    1. S-a actualizat declaratia 100.
    2. Coloana numita "Tip", din tabelul din partea superioara a ecranelor "Intrari" si "Iesiri", s-a mutat inaintea numarului si sa introdus o noua optiune numita "B" - "Bon de casa". Intrarile si iesirile de acest tip nu vor fi preluate in declaratia 394. De asemenea, numerotarea iesirilor se face acum diferit pentru tipurile "A" (Aviz), "B" (bon de casa) si facturi.
    3. S-a imbunatatit forma de generare a recapitulatie la statele de salarii.
ver 3.0.165
17.07.2008
    1. S-a actualizat modul de calcul al contributiei pentru sanatate. Mai exact, de la 01.07.2008 contributia se calculeaza si pentru veniturile neimpozabile.
    2. La tiparirea facturilor, informatiile suplimentare referitoare le furnizor, pot fi setate in ecranul pentru tiparirea facturii. In mod implicit, programul preia prima banca setata, adresa de mail si telefonul. Aceste informatii se pot modifica/completa conform necesitatilor.
ver 3.0.164
23.06.2008
    1. S-a imbunatatit ecranul pentru simularea de calcul al salariului si s-a introdus un buton pentru tiparirea acesteia.
    2. La meniul "Diverse" s-a introdus un nou ecran numit "Contracte", care permite generarea automata a facturilor pentru contractele cu facturare lunara.
ver 3.0.163
15.05.2008
    1. In meniul "Ajutor" s-a introdus o optiune numita "Actualizare automata" care verifica versiunea de program existenta pe site, permitând descarcarea si instalarea acesteia.
    2. S-au actualizat jurnalele de cumparari si vanzari cu noile referinte cf. Ordin 1372/06.05.2007.
    3. S-a imbunatatit sistemul de generare al OP-urilor pentru comisionul ITM in sensul ca acum se preia automat contul si codul fiscal corespunzator.
    4. La tiparirea facturilor s-a introdus un camp pentru informatii suplimentare la nivelul furnizorului.