Actualizări - SAGA PS

Actualizări - SAGA PS

ver 3.0.253
14.01.2016
    1. In meniul "Administrare" s-a introdus un ecran nou numit "Numere si serii" in care se genereaza automat plajele de serii si numere pentru documentele existente, corespunzatoare fiecarui an. De asemenea, se pot, optional, inregistra serii si numere, seria fiind considerata partea alfabetica de inceput a numarului (de ex., daca la coloana "Primul numar/serie" veti completa cu AA00001 se va considera seria AA si numarul 00001). Ecranul permite si tiparirea deciziei pentru numerotarea documentelor.
    2. S-a modificat modul de completare al semnatarilor din rapoarte. Acum, acestia se introduc la momentul tiparirii documentului. Pot fi introdusi mai multi semnatari pentru aceelasi document care se vor memora in lista de selectie, programul afisand, implicit, ultima pozitie introdusa.
    3. In ecranele "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus un nou tip numit "C - Factura simplificata", pentru introducerea bonurilor fiscale care au completat codul fiscal. De asemena, in ecranul "Intrari", s-a introdus tipul "O - Borderou de achizitii".
    4. S-au actualizat declaratiile 205, 070 si 010.
    5. S-a actualizat modul de calcul al deducerilor personale.
    6. S-a actualizat modul de calcul al impozitului si a contributiilor pentru contractele de cedare a drepturilor de proprietate intelectuala - drepturi de autor și drepturi conexe realizate de persoanele fizice.
ver 3.0.252
16.12.2015
    1. In ecranele de tiparire s-a introdus un buton pentru transmiterea pe mail a documentului curent, in format PDF. Functionalitatea necesita sa aveti un client de mail configurat si sa fie completata adresa de mail a firmei in ecranul "Configurare societati", aceasta fiind preluata implicit.
    2. S-a actualizat calendarul pentru anul 2016.
    3. Au fost introduse procedurile necesare pentru trecerea la noua cota de TVA de la 01.01.2016.
ver 3.0.251
19.11.2015
    1. S-au modificat majoritatea rapoartelor din program, astfel incat sa fie usor lizibile si cu un design actual.
    2. In ecranul "Salariati", panoul "Detalii", s-a introdus un nou camp pentru introducerea adresei de email. Acesta permite transmiterea fluturasilor de salarii pe mail, din ecranul de tiparire din statul de salarii. Procedura functioneaza numai daca exista un client de mail instalat si configurat.
    3. In ecranul de tiparire al etichetelor s-a introdus o coloana noua care permite introducerea numarului de etichete tiparite pentru fiecare articol.
ver 3.0.250
25.09.2015
    1. In ecranul "Casa / Banca / Deconturi" s-a introdus un buton numit "Contract creditare" care deschide un ecran in care se completeaza numele, actul de identitate, adresa si calitatea creditorului, pentru generarea automata a contractului de creditare.
    2. S-a modificat formatul facturii tiparite.
    3. S-a refacut ecranul "Lista operatiunilor". Acum, incasarile si platile apar in coloane diferite si se poate vedea soldul de dupa fiecare operatiune, in functie de filtrare.
ver 3.0.249
20.07.2015
    1. S-a actualizat salariul minim pe economie.
ver 3.0.248
18.06.2015
    1. S-a introdus o noua optiune de meniu numita "Declaratii ANAF", care permite administrarea declaratiilor generate din program, plecand de la folderul in care acestea sunt salvate. Prin acest modul se pot valida, semna si depune automat declaratiile, una cate una sau mai multe simultan.
    2. In ecranul "Intretinere BD", s-a introdus o pagina noua, numita "Verificare date", care permite identificarea eventualelor decorelatii din baza de date.
    3. In ecranul "Furnizori", panoul "Detalii", pentru pozitiile care contin persoane fizice (au CNP-ul completata la coloana "Cod fiscal"), s-a introdus un nou tip pe impozit numit "Bacsis", necesara pentru introducerea veniturilor din bacsis in ecranul "Intrari".
    4. S-a modificat modul de calcul automat al discountului pentru facturile cu mai multe cote de TVA prin generarea de pozitii diferite daca reducerea afecteaza pozitii cu cote diferite de TVA. De asemenea, s-a eliminat optiunea "Tip repartizare", nefiind necesara.
ver 3.0.247
02.04.2015
    1. S-a actualizat modul de generare al Registrului-jurnal de incasari si plati cf. Ordinului 170/2015.
    2. S-a actualizat formularul PDF pentru D112.
    3. In ecranele "Iesiri", "Bonuri de consum", "Transferuri" si "Inventariere" s-a introdus un buton care permite importul de cantitati si articole in functie de cod sau cod de bare din fisere TXT, XLS si CSV. Optiunea este utila, mai ales, cand se utilizeaza cititoare de coduri de bare portabile.
ver 3.0.246
13.02.2015
    1. S-au actualizat formularele PDF pentru declaratiile 112, 205, 392 si 394.
ver 3.0.245
27.01.2015
    1. S-au actualizat declaratiile 100,392 si 112.
    2. S-au actualizat salariul minim si salariul mediu brut pe economie.
ver 3.0.244
13.01.2015
    1. S-a imbunatatit modul de calcul al impozitului pe venit. Acum, platile aferente cheltuielilor deductibile partial si nedeductibile apar intr-o rubrica separata.