SAGA C.
Program pentru evidenţă
contabilă şi de stocuri.
SAGA P.S.
Program pentru evidenţă
contabilă şi de stocuri în partidă simplă.
Programe de contabilitate, salarii şi evidenţă de stocuri. Descarcă şi foloseşte gratuit cele mai utilizate programe de contabilitate din România.
Nu vreau să par lipsit de respect la adresa SRL. Și nici nu vreau să spun că acest guvern acționează ca o societate comercială. Motivația t...
Erorile la sistemul e-factura sunt mult mai frecvente decât dorește MF să pară că sunt. Poate că ați citit deja zilele acestea reacția mini...
Ca în fiecare început de an, odată cu primele zile din 2024, vă doresc și eu un an mai bun ca cel care tocmai a trecut și sper eu, ca în fie...
Începând cu anul 2024 toți cei care au firme și folosesc bunuri sau spații închiriate de la proprietari persoane fizice vor avea obligația d...
SAGA WEB este versiunea în WEB a programului SAGA C. Platforma poate fi accesată de pe orice calculator prin intermediul unui browser web (Google...
Importul de facturi din FGO nu a dispărut. Doar că acum importul de facturi din alte surse decât e-Factura se face din ecranul Import date ce se...
După cum știți deja din spațiul public, s-au adus modificări la legislație cu privire la e-factura. Modificările constau în faptul că, în...
[quote=cozariucm post_id=313449 time=1714477179 user_id=324]Ati primit si voi de al RETURO SGR mail acesta ca pe data de 1Mai2024 trebuie sa facem raportare pentru luna Aprilie 2024 cu ce avem in stoc pe categorii plastic doze si sticle si ce sa colectat prin sgr si sa trimis la ei
Mar 02.04.2024 10:41
Sablon evidenta produse comercializate.xlsx
Sablon evidenta produse returnate.xlsx
Sablon evidenta sigilii predate.xlsx
Bună ziua,
Va informam ca incepand cu luna mai 2024, în conformitate cu clauza din Contractul semnat cu RetuRO, comerciantii vor asigura raportarea către Administratorul SGR a evidențelor privind:
ambalajele SGR comercializate si garantiile aferente acestora (“Sablon evidenta produse comercializate”)
ambalajele SGR returnate de catre consumatori in punctele de colectare și garanțiile platite (“Sablon evidenta produse returnate”)
seria sigiliilor predate catre transportator la ridicarea sacilor (”Sablon evidenta sigilii predate”)
Într-o primă etapă, acestea se vor transmite prin e-mail, la adresa [email protected]. Astfel, primele 3 rapoarte le veți transmite pe data de 1 mai 2024, cu raportarea aferentă lunii APRILIE.
Atasat va transmitem modele de raportare care este necesar sa le completati si sa le transmiteti lunar, în prima zi calendaristică a lunii în curs pentru luna anterioara.
Pentru întrebări și detalii suplimentare, RetuRO vă stă la dispoziție la numărul de telefon 031.9003, de luni până vineri, între 9.00- 18.00, sau pe e-mail la adresa [email protected][/quote]
Pentru un PFA care la ONRC are declarat cod caen de Activitati de secretariat, dar la terti, nu la sediu, iar in contractul de comodat este specificat ca sediul este folosit exclusiv pt corespondenta, neavand acolo activitate economica, se pot deduce cheltuieli precum consumabile pentru birou, produse de curatenie, in general pentru intretinerea spatiului unde are sediu social? Sau dat fiind faptul ca nu desfasoara activitate economica nu se deduce nimic?
Multumesc!
In meniul "Situatii" a fost adaugat ecranul "Situatie productie".
- în coloanele "Debit iniţial an", respectiv "Credit iniţial an" se vor înscrie în dreptul conturilor care se preiau, soldul acestora la data de 01/01 a anului de referinţă;
- coloanele "Debit precedent", respectiv "Credit precedent" se vor completa cu rulajele cumulate (inclusiv soldurile iniţiale)- coloanele "Total Sume debitoare/creditoare" din balanţa lunii anterioare preluării datelor în Saga.
După cum se observă, valorile celor patru coloane nu vor fi egale în această situaţie
Observații:
·În cazul în care doriţi preluarea unor conturi analitice, va trebui să le adăugaţi în listă ținând cont de regulile de configurare prezentate mai jos.
·În momentul în care se vor termina de preluat sumele de la clasa 5, totalurile vor trebui să prezinte sume egale. În caz contrar înseamnă că unele din datele introduse nu sunt corecte şi datele sunt dezechilibrate motiv pentru care nu veţi putea valida preluarea datelor.
·În cazul unor neconcordanţe Debit<>Credit, la apăsarea butonului de validare programul va semnala acest fapt, iar datele nu vor putea fi validate.
ATENŢIE!
·Nu preluaţi sume şi în conturile sintetice dacă aţi preluat conturile analitice a acestora. Este suficientă preluarea sumelor în conturile analitice în acest caz.