Actualizări - SAGA PS

Actualizări - SAGA PS

ver 3.0.192
20.02.2011
    1. Pentru declaratiile 100,101 si 300 s-a inlocuit butonul "Generare XML" cu butonul "Generare PDF". Prin apasarea acestui buton se incarca automat cu date formularele PDF oficiale, corespunzatoare declaratiei. De asemenea, s-a schimbat modul de organizare in subdirectore al fisierelor generate.
    2. S-a actualizat Declaratia 112.
ver 3.0.191
14.02.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 205.
    2. S-a actualizat formularul PDF de import din Declaratia 112. De asemenea, acum se pot exporta corect in declaratie si cazurile de angajati cu mai mute contracte de munca la aceeasi firma.
    3. S-a actualizat verificarea tertilor din ecranele "Furnizori" si "Clienti".
ver 3.0.190
07.02.2011
    1. Versiunea finala pentru Declaratia Unica 112.
    2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.
ver 3.0.189
01.02.2011
    1. S-a actualizat modul de calcul al CAS, cf. reglementarilor pentru anul 2011 si s-a eliminat comisionul ITM.
    2. S-a introdus versiunea de testare pentru Declaratia Unica 112. Aceasta se poate acesa din ecranul "State salarii", fiind vizibila pentru statele din 2011. In cadrul declaratiei exista un buton numit "Generare PDF" care permite incarcarea in formularul oficial, pentru a pemite raportarea. De asemenea, exista posibilitatea generarii fisierului XML pentru raportare, verificarea acestuia efectuandu-se automat.
    3. S-a actualizat Declaratia 392.
    4. La ecranele de operare, deasupra fiecarui tabel, s-au introdus doua butoane de "Copiere" si "Lipire", care permit copierea inregistrarii curente pentru a fi alipita ulterior, in acelasi tabel. Optiunea este utila in cazul in care inregistrarile sunt similare.
ver 3.0.188
18.01.2011
    1. S-a actualizat verificarea on-line a tertilor din ecranele "Furnizori", "Clienti" si Declaratia 394.
    2. S-au efectuat rectificari la declaratiile 205 si 094.
    3. S-a actualizat formatul XML-urilor pentru declaratiile 100,102 si 300.
    4. S-a actualizat Declaratia 392.
    5. La generarea fiselor fiscale din ecranul "Salariati", in cazul in care sunt introduse doua pozitii pe acelasi CNP si acelasi tip, programul va cumula sumele aferente preluate din state.

ver 3.0.187
30.12.2010
    1. In ecranul "Jurnal operatii", accesabil din ecranul "Utilizatori", s-a introdus buton numit "Raport activitate", care tipareste detaliile legate de operare in program, pentru utilizatorului curent.
    2. S-a imbunatatit sistemul de activare al actualizarilor.
    3. La ecranul "Salariati", in cazul in care se lucreaza cu grupe de articole contabile (centre de profit), acum se poate opta pentru incadrarea unui salariat la mai multe grupe. In acest sens, dupa coloana "Grupa", s-a introdus un buton care permite aceasta repartizare, introducand procentul aferent fiecarei grupe. De asemenea, acum este posibila tiparirea statelor si a recapitulatiei dupa grupa.
ver 3.0.186
20.10.2010
    1. S-a actualizat declaratia 102.
    2. La dispozitiile de plata/incasare, acum se memoreaza datele persoanei introduse.
    3. S-a imbunatatit sistemul de tiparire al bonurilor de casa. Acum se pot seta indicii aferenti cotelor de TVA, lucru ce permite tiparirea bonurilor ce contin cote de TVA diferite.

    Update 22.10.2010
    S-au efectuat rectificari la declaratiile 102 si somaj. La declaratia 102 s-a corectat contul bugetar pentru contributiile aferente contractelor civile.
    (detalii - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Aplicatii/11/decl2010/Versiuni22_10_2010.txt).
    La somaj s-a rectificat modul de calcul al numarului de inregistrari NI.
    (detalii - http://download2.anofm.ro/articole/declsom2010pf-versiunea-11-0-4)
ver 3.0.185
05.10.2010
    1. La ecranul "Salariati", coloana "Tip" s-au introdus doua tipuri noi : "Contract drepturi autor" si "Contract de agent - 10%", utile pentru evidentierea exacta a acestor cazuri in declaratia 100 . De asemenea, acum se poate opta pentru calculul contributiilor angajatului la somaj si pensie si pentru contractele civile. Pentru contractele la care exista deductibilitati (de ex. contractele pentru drepturi de autor), in ecranul "State salarii", pagina pentru colaboratori, s-a introdus o coloana numai "Suma forfetara", care permite introducerea deductibilitatii, ce afecteaza calculul contributiilor pentru pensie si somaj.
    2. S-au actualizat declaratiile pentru CAS si somaj cf. OUG 58/2010. In cazul declaratiei pentru CAS, in cazul in care exista contracte pentru drepturi de autor sau contracte civile pentru care se datoreaza CAS, este necesar sa se acceseze pagina "Anexa 1.2 / VERSO" din declaratie si sa se apese butonul "Genereaza declaratie pentru colaboratori cu contracte civile sau drepturi de autor".
    3. S-a refacut procedura de preluare automata a datelor clientilor si furnizorilor, in functie de codul fiscal, de la ecranele "Furnizori" si "Clienti", cu butonul "VIES".
    4. In partea superioara a tuturor ecranelor in care se introduc documente s-a adaugat butonul de filtrare, care permite filtrarea dupa data calendaristica si validate/nevalidate. In cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente devalidate, apasarea butonului "Validez" va provoca validarea tuturor documentelor filtrate. La fel, in cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente validate, apasarea butonului "Devalidez" va provoca devalidarea tuturor documentelor filtrate. Procedura este utila in cazurile in care se dorecte validarea/devalidarea mai multor documente concomitent.
    5. La ecranul de tiparire al iesirilor s-a introdus o noua pagina numita "Mai multe", care creeaza posibilitatea alegerii facturilor care vor fi tiparite, dupa data calendaristica si/sau intervalul de numere. Pentru a activa aceasta optiune este necesar ca data de inceput sa fie completata.
ver 3.0.184
19.08.2010
    1. S-a actualizat declaratia pentru somaj cf. prevederilor OUG 13/2010.
    2. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Tichete", care permite evidentierea tichetelor de masa, cadou, vacanta, cresa si tiparirea situatei acestora.
    3. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o noua optiune numita "Nu tiparim valorile". Aceasta optiune poate fi folosita pentru avize, in cazul in care se doreste ca, pe avizul tiparit, sa nu apara decat cantitatile, fara valori.
ver 3.0.183
06.08.2010
    1. In ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri noi numite "Tichete de masa", respectiv "Sal. compens." pentru introducerea sumelor aferente salariilor compensatorii. Sumele aferente tichetelor de masa vor afecta deducerea si se vor impozita. Pentru salariile compensatorii nu se calculeaza contributiile la somaj si sanatate.
    2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.